Am eu o râcă personală cu deştepţii ăştia.
Am renunţat acum un an şi jumătate la serviciile lor, dar nu am să-i uit niciodată pentru nesimţirea şi incompetenţa de care au dat dovadă pe când (nu) aveam net de la ei, aşa că nu se putea să nu-mi sară-n ochi articolul ăsta de la Dono, în care se plânge de – surprize, surprize – exact aceleaşi chestii care mă deranjau şi pe mine în 2008 şi 2009.
Prin urmare, mă amuză nespus să constat că, în ciuda faptului că au fost cumpăraţi de către Romtelecom şi că s-au rebrănduit, oferă servicii la fel de proaste ca înainte.
Îmi pare rău, totuşi, de omuletii care lucrează în call-center şi care-s obligaţi să înghită toate refulările clienţilor. Ei nu au nicio vină că management-ul şi infrastructura sunt praf.
Edit: sunt bolovan, am reuşit să scriu “aceeaşi” cu un singur “e”. Scuze.
Nu i-as plange pe cei din call-center. Deloc.
Detalii? :)
Si eu am nefericirea sa locuiesc intr-o zona in care singura acoperire e data de nextgen. Tristete maxima! Nu credeam ca e posibil ca o firma sa furnizeze servicii atat de proaste!
sunt de cacat dupa 4 luni cu contract semnat 2 ani opresc 8 programe tv 4 porno 4 hbo cinemax adica importante .cel mai tare e rds ul ce spun aia iti dau
Next…cacat, in ultima saptamana a mers doua zile televizorul..
Am semnat acum o saptamana contractul cu next gen, ok am fost programat pentru punere net pentru data de astazi, ieri am sunat la ei am vorbit cu un operator care m-a asigurat ca astazi imi va fi instalat internetul…am stat toata ziua acasa am sunat inca o data pentru a fi sigur ca vine astazi raspunsul a fost afirmativ si surpriza…nu a venit nimeni nici macar un telefon pentru instintare nimic firma fara cuvant problema mea este ca urmatoarea saptamana sunt plecat din oras… sunt foarte curios cum va decurge relatia cu ei…. a inceput foarte prost.