Capri Pizza, cuib de nesimţire rromânească

Ieri seară, pentru că ne era cam lene să ne apucăm să facem ceva de mâncare, am decis că, de data asta, ne putem permite luxul de a comanda o pizza. Zis şi făcut; pun degetul pe tastatură, intru pe site-ul celor de la Capri Pizza – cam singurii de care ştiam că se aventurează prin Dr. Taberei – şi aleg din meniu două lipii presărate cu salam şi alte ingrediente, trecute acolo sub numele de Pizza Ţărănească; una pentru mine, celalaltă pentru prietena mea.

Eh, pentru că atunci când sunt obosit am tendinţa de a fi puţin mai cioban la telefon, îi dau don’şoarei din dreapta-mi (aka prietenă) telefonul şi o rog să sune. Răspunde o tanti, care se apucă sa ia datele problemei comenzii. I se spune că vrem două pizze ţărăneşti, îi dăm adresa şi… intervine problema scării lu’ peşte.

Să vă explic. Adresa la care stau eu este puţin mai ciudată, în sensul că există stradă cu număr, bloc şi număr la apartament, dar nu am scară. Ştiţi voi… Scara A, B, C, D2, Ţ69. Ei bine, la mine nu există aşa ceva. Să nu mă înţelegeţi greşit, nu intru pe geam – aşa cum mi-a spus nesimţita de la telefon. Pur şi simplu adresa mea nu are şi clasicul sc. în ea.

Revenind… După ce prietena mea i-a repetat vacii de la telefon de vreo 2-3 ori adresa, s-a enervat, a renunţat şi mi-a dat telefonul. O întreb (foarte) frumos pe operatoare ce s-a întâmplat şi o aud cum îmi bălmăjeşte că nu înţelege cum se poate ca la o adresă din oraş să nu existe scară. Îi spun calm, din nou, că asta e adresa, nu e vina mea că aşa a fost “făcută” de berbecii de la primărie (sau cine se ocupă cu chestiile astea),  la care ea îmi trânteşte-n faţă una bucată de nesimţire pur balcanică: “Păi cum dracu nu ai scară? Atunci, dacă nu ai scară, înseamnă că intri pe geam“.

Pumni strânşi, dinţi încleştaţi, cruci şi dumnezei înnăbuşiţi.

O rog frumos să nu fie nesimţită, să se abţină de la remarci de genul şi să trimită comanda la adresa asta, la care-mi trânteşte altă perlă de nesimţire: “Cum îţi permiţi să mă faci nesimţită? Hai gata că am terminat discuţia. Aşteaptă tu, poate o să vină băieţii cu pizza, poate nu“.

Păi, tanti, cum vine asta? E ca şi cum ţi-ar spune şeful: “poate îţi primeşti salariul, poate nu” sau “Poate îţi păstrezi slujba, poate nu“. Ah, şi să-mi spui că nu ar trebui să-mi permit să te fac nesimţită, asta după ce m-ai înjurat la telefon şi practic mi-ai spus că eu intru în casă pe geam, e o tâmpenie mai mare decât golul din capul tău.

<edit Tu chiar nu înţelegi că nu mai e ca pe vremea lui ‘Ceaşcă (şi-aşa că a fost ziua lui ieri) , când aveai o singură alimentară pentru jumătate de oraş? Nu înţelegi că mie mi se rupe dacă iau pizza de la tine sau de la pizzeria de vis-a-vis de tine, dar că ţie nu ar trebui să ţi se rupă în momentul în care pierzi un client? –>

Ignor restul cuvintelor “frumoase” care se revărsau din cască, îi închid frumos (şi calm) telefonul în nas, caut teancul cu pliante de pizzerii şi încep să răscolesc. Găsesc pliantul celor de la Sol Pizza, sun, dau comanda şi, 20 de minute mai târziu, ne delectam cu două pizza gustoase de la concurenţă. 35 de lei care tocmai au zburat în alt buzunar, alt cont bancar, mulţumită unei vaci incompetente.

Este inutil să mai spun că, în timp ce unii fac pe dracu-n patru pentru a îmbunătăţi calitatea serviciilor, voi, cei de la Capri Pizza, vă băgaţi organele-n clienţi şi îi trimiteţi la concurenţă. Ah, era să uit; este la fel de inutil să spun că nici eu şi nici prietenii mei nu vor mai apela niciodată la serviciile voastre, nu?

P.S. Da, eu v-am trimis pe mail link-ul către articol.

49 thoughts on “Capri Pizza, cuib de nesimţire rromânească

  1. zoli

    Bine ai facut! f*t*i mama lor! cand vor invata oare sa respecte clientul, ca de pe urma noastra traiesc ei.

    Reply
  2. Drumul Taberei

    Noi am comandat de multe ori de la Capri, pt că e aproape, la juma de staţie distanţă. Nu am avut niciodată probleme (poate pt că la noi blocul are număr de scară :p ), dar acum că ai povestit chestia asta o să fiu mai atent la detalii. ;)

    Reply
  3. rasebo

    Da, Drumul Taberei, și eu am mai luat de la ei fără probleme. Dar, vezi tu, este de ajuns să calce o singură dată strâmb, ca să îmi schimb părerea despre ei.

    Oricum nu le pasă de imaginea lor publică, având în vedere că le-am trimis un mail cu link-ul către acest articol şi nu au catadicsit să dea absolut niciun răspuns/explicaţie.

    Reply
  4. brontozaurel

    Eu am stat la o adresa fara scara in Brasov (era pur si simplu bl. x, et. y) si am vazut ca si in Bucuresti exista – nu mi se pare nimic ciudat. ‘Tanti’ se pare ca e [cam] toanta.

    Reply
  5. porcusorul neisteric

    Poate ar fi bine sa o reclami si la patron daca ai cum.Sa se invete minte si sa nu mai fie asa cu clientii cu care va lucra pe viitor.

    Reply
  6. bibi ciubota

    tanti aia nebuna este soacra patronului :) asa ca isi permite niste lucruri inutile care poate i se par inteligente dar nu si logice pentru toti ceilalti.Are o varsta inaintata si o copilarie traita pe vremea lui nea’ Nicu asa ca………

    Reply
  7. cristina

    capri arata bine acum sa vedeti acum 1 an cum arata jalnica,am luat si eu pizza de la ei ceva vreme dar cand am vazut servicile de jmechereala.sa vedeti ce mi_sa intamlat:cum sotul nu era acasa era plecat cu copilul nu aveam pt cine sa gatesc am decis sa cobor si sa cumpar o pizza de la capri,am intrat pe usa am mers la casa am comandat o pizza capri pt pachet iar domnul de la casa imi cere 17 lei iar eu imi cer scuze si_l intreb nu era 14 lei? la care el foarte sifonat imi raspunde sa terminat oferta nu mai e valabila.in concluzie pacat de patroana o doamna ff draguta,angajati lasa dedorit de la casierul acela de culoare pana la cei care imi aduc pizza acasa badarani

    Reply
  8. ALI

    “BIBI CIUBOTA” D UNDE STII K ESTE SOACRA SEFULUI AI LUCRAT ACOLO?
    SI PT VACA DE CRISTINA …DACA ESTI * FEMEIE E PROBLEMA TA OMUL NU TI-A SPUS DECAT K PROMOTIA S-A TERMINAT ,ASTA NU INSEAMNA K TRE’ SA-L JIGNESTI APP “SERVICII DE JMECHEREALA” FACI U… A SI INCA CEVA MAI FA INCA O DATA CLASELE PRIMARE POATE REUSESTI SA INVETI C NU AI INVATAT CAND TREBIUA…

    SI INCA CEVA PIZZA DE ACOLO ESTE FOARTE BUNA SI AU SI PRETURI DESTUL DE MICI

    *editat de RaSeBo*

    Reply
  9. cassie

    cristina draga mea esti cam rupta de relitate si mult prea varza … mmm… si p deasupra si analfabeta
    ASA K MARS SI CANTA LA ALTA MASA K POATE ITI DAU AIA DIFERENTA PT PIZZA …

    Reply
  10. aurel

    ali zici… se pare k tu ai lucrat la derbedei aia?!se vede o jignesti pe doamna aceea fara sa ai pic de respect.eu da am lucat akolo si asa este nesimtirea acolo e crasa.insa putin respect fata de femeie aceea si de oameni care chiar se asteapta la servici bune pt banul care il scoate din buzunar

    a vrut probabil sa faca o reclamatie asa cum fac toti stimate sau stimata ali!!!??

    Reply
  11. ALI*

    AUZI BEY “AURICA” U C PUII MEI T BAGI AIUREA IN SEAMA MACAR IL CUNOSTI P BAIATUL ALA DESPRE CARE VB VACA AIA AIUREA ,DACA AR FI SA-L CUNOSTI ITI SPUN EU K I-AI LUA SI U APARAREA SI VACA AIA IMPUTITA SA SE DUCA IN M….. EI SA INVETE ROMANA K HABAR NU ARE SA SCRIE…

    SI APP AIA NU E RECLAMATIE PUR SI SIMPLU A VRUT SA SE BAGE SI EA IN SEAMA… A SI CAND MAI INCEARCA SA FACA O RECLAMATIE SA VERIFICE MAI INTAI DEX-UL …

    Reply
  12. Capriciosul...

    Mda…se pare ca dupa un lung spamm de mesaje cei care fac reclamatii sunt clientii, iar cei care se apara sunt fara “doar” si “poate” angajatii, sau chiar cei care iau monedele dupa program..aka “patronii”.
    Nu ca ar conta foarte mult si nici nu stiu macar daca aceasta pagina este citita (ar fi fost frumos sa fie de cat mai multi), dar DA, este adevarat ca cei care lucreaza acolo sau cel putin 80% din angajati sunt inculti, grosolani, derbedei de cartier care nici macar nu-i intereseaza daca pierde 1-10-20 de clienti pentru cateva cuvinte in plus sau in minus.
    Prefer sa ma abtin in comentarii de “culoare” dar ar trebui un pic de scolarizare din partea patronilor catre angajati, macar bunele maniere in societate, dupa care si mai important,
    la locul de munca.(Asta daca are ce-i invata).

    P.S: Pizza este bunicica daca prinzi o zi fara nervii pizzarului, sau daca vei comanda inaintea pranzului ori dupa 16:00.

    Reply
  13. rasebo Post author

    @ALI*, cassie, BIBI CUI, ALI – că tot sunteţi una şi aceaşi persoană…

    Poţi scrie fără caps-lock şi fără a mă jigni pe mine şi pe vizitatorii mei. Înţeleg că îţi e dragă firma aia – de acolo-ţi primeşti banii, până la urmă. Dar felul în care ai reacţionat în ultimele mesaje arată clar din ce aluat sunteţi făcuţi.

    Părerea mea e că, dacă nu aş fi avut dreptate în ceea ce am scris în articolul de mai sus, nu aş fi stârnit reacţii atât de… acide, să zicem. La fel, dacă cei care au comentat şi au zis cam aceleaşi chestii ca şi mine nu ar fi avut dreptate, nu ai fi început să îi înjuri. De exemplu, Cristina, în ciuda problemelor de gramatică şi de exprimare, spune nişte chestii care cam ustură şi, din păcate pentru voi, cam are dreptate.

    @Capriciosul… – Nu ai ce “şcolarizare” să le ceri, pentru că treaba e simplă: dacă patronii ar fi fost oameni cu obraz, nu ar fi tolerat niciodată aşa angajaţi.

    Ştiu că pizza lor e ok. Dar nu e atât de bună încât să mă facă să le înghit rahaturile. Concurenţa face o pizza cel puţin la fel de bună, la cam aceeaşi bani. În plus, ceilalţi mă şi tratează cum trebuie.

    Reply
  14. @cristina

    ali badaran baiat.asta astia sunt oameni si cu nesimtiti defilam asa k muuuuuulta sanatate si minti luminate va doresc

    Reply
  15. anton

    draga ali scoala ti-ar trebui si tie uite ce am observat in textul tau;”ei sa invete romana k habar nu are sa scrie” corect ar fii fost pt ca vb la plural adica ei sa scri; habar nu au sa scrie,deci tot de culoare esti si tu.

    Reply
  16. Capriciosul...

    Nu stiu despre restul, dar nick-ul acesta va ramane (care e rostul schimbului de nick? tot anonim voi ramane, cu asta sau altul),(este primul nick aiurea facand aluzie la o concuresnta oarecare vizavi de pizzerii).Vad ca s-au incins spiritele.
    Si “by the way” ca tot venii vorba de nick-uri de mai sus, din 7-8 “posts”de mai sus, probabil sunt doar vre-o 3-4 persoane diferite (MAXIM).Face viata mai interesanta…la un nivel destul de mic :).
    Afacerea continua, banii merg, asa ca…poate pe viitor astea se vor schimba in bine.

    Reply
  17. rasebo Post author

    @Capriciosul… : ai postat de pe acelaşi ip cu @cristina şi anton.

    Aşa cum am zis mai sus, ALI*, cassie, BIBI CUI şi ALI au scris tot de pe un singur IP.

    Reply
  18. ali

    draga rasebo nu la adresa ta am adus jigniri si sincer tie iti dau dreptate si iti inteleg “SUPARAREA”, dar asta nu inseamna k toate persoanele sunt la fel si toti care au lucrat sau lucreaza inca la capri pizza sunt niste badarani sau niste inculti, sa fim seriosi stii foarte bn lucrul asta ,presupun k nici colegii tai d la munca nu sunt toti foarte “straluciti” asa k hai sa nu mai facem afirmatii d genul asta.

    si draga anton daca t uiti mai bn o sa-ti dai seama (asta daca t duce putin capul) k m-am cenzurat sa nu o injur p “doamna” cristina

    Reply
  19. ali

    inca ceva anton chiar nu sunt de “culoare” crede-ma p cuvant si chiar stiu sa port o conversatie ,bineinteles daca am cu cine,stiu k esti trist si ai complexe dar t rog abtine-te sa t mai afirmi pt k sincer esti penibil la fel ca si ceilalti care fac afirmatii d genul “esti de culoare” …. rasistilor

    app nu stiam k daca esti de culoare esti analfabet si necizelat

    Reply
  20. Andrei

    asta este riscul de a comanda de la o pizzerie de cartier. cel mai bine la o pizzerie care livreaza oriunde in bucuresti in 30 de minute. comanda pizza la trenta pizza deoarece livreaza rapid, mai ales in drumul taberei si calitatea este buna.

    Reply
  21. Shakalu'

    La partea cu gramatica, cam rade ciob de oala sparta.
    Legat de Capri, pot spune ca-s client fidel si n-am observat magarii de genul celor expimate mai sus pana acum. Si o stiu si pe doamna in cauza, pentru ca mai merg sa iau la pachet si ea incaseaza banii. Cu mine s-a purtat foarte amabil. Probabil sunt fel si fel de situatii la care orice om reactioneaza in consecinta.
    Un lucru insa imi e clar. Mancarea e buna, indiferent ce comanzi, iar preturile sunt decente. Un singur lucru oarecum negativ am observat: cateodata, la comenzile telefonice, am impresia ca pizza nu e chiar tocmai scoasa din cuptor, fiind un pic cam arsa. Dar nu mereu.

    Reply
  22. dragan gabriela

    Buna seara!Am comandat si eu de multe ori la aceasta firma “CAPRI” si am fost multumita pana la un moment, cand am constatat ca isi bat pur si simplu joc de clienti,Am comandat salata greceasca cu dressing de otet,si mi-a venit dressingul cu mustar,hrean,si otet balsamic,fara sa ma informeze ce imi trimit in acea comanda.Cand a ajuns comanda acasa am ramas blocata ptr ca nu puteam sa ma apropii de ea ,ce miros avea.Am sunat sa fac reclamatie la firma,si binenteles ca raspunsul a fost:nu avem otet normal,decit balsamic,si nu am ce sa fac decat sa va iau comanda inapoi.Vii se pare normal sa platesc ptr o salata 14 ron si sa o arunc la gunoi?ptr neglijenta bucatarului sau a receptionerei care a luat comanda?Am primit raspuns ca bucatarul este foarte bun, dar ca nu a fost in GRECIA ca sa stie cum se face salata.Eu va intreb cum poate sa faca un meniu, sau un retetar daca nu stie ingredientele bucatarul?Inseamana ca face la ghici,si copiaza retetarul dupa NET de la toti prostii care isi dau cu parerea.Va sfatuiesc sa evitati acest punct de lucru.RUSINE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    Reply
  23. teo

    Sa le fie invatatura de minte.
    Cand or sa-si dea si ei seama ca trebuie sa te comporti frumos cu fiecare client fie ca iti comanda de 20 ron fie ca iti comanda de 200.
    Eu azi mi am comandat o pizza, si cautam peste tot sa vad cea mai convenabila oferta. Am intrat aici,la bobby voicu si in alte parti si am comandat pana la urma de la Jerry’s.
    Idiotii de la Capri sau cum le zice (nu am mancat,si nici nu o sa mananc niciodata si o sa le spun si prietenilor chestia asta) ar trebui sa invete ca daca le vorbesc frumos clientilor si fac totul ca la carte , tu (rasebo) spuneai pe blog si prietenilor vai ce pizza si ce servire, prietenii la randul lor… si usor usor isi mai faceau cateva zeci de clienti care contau si ei.
    Un angajat prost, nu isi da seama ca prin intermediul clientului primeste el salariu. Daca el alunga clientii nu ii mai da nimeni salariu.

    Reply
  24. O altă pizzerie

    Pai daca va puneti la mintea prostilor asa se intampla! Scurt si cuprinzator…scara 1. Si suna livratorul cand ajungea in fata blocului sa intrebe … daca intra pe geam sau coborati dvs. Cu respect!

    Reply
  25. @pizza

    Trebuie sa invatam sa mergem la supermarket nu la ,,minunile” de cartier mici intreprinzatori care invata din mers sa faca afaceri-recomand comenzi la firme care stiu ce e calitatea profesionalismul eficienta adica cei care se pastreaza pe piata indiferent de ce se intampla si care chiar doresc sa ramana, ca asa cei ce deschid si au in cap ,,…a fac si eu ,e usor (se uita in stanga in dreapta fura 2 3idei si gata sunt pizza delivery) astia fac purici 6-8 luni si se intorc inapoi la meseriile lor de ciobani,electro…puii mei ,montatori cablu pe stalpi si scari ,spalatorese ,geamgii si alte asemenea meserii ,sau au bun simt (unii dintre ei)si isi dau repede seama ca nu au ce cauta si se reorieteaza rapid facand altceva fara sa mai inunde piata si nu mai strica numele atator firme care stiu ce inseamana clientul si respectul pentru banii pe care ii incaseaza de la el.Nu recomanad o astfel de firma doar va dau un sfat: sunt doar cateva firme serioase si de calitate delivery pizza asa ca incercati sa fiti selectivi,romanii trebuie sa isi pretuiasca fiecare banut si sa invete ca daca platesc pentru un produs trebuie sa fie rasplatiti pe masura.Va urez bafta in gasirea acestor firme.

    Reply
  26. unu

    E adevarat ca sunt probleme, va rog sa imi aratati o firma fara
    probleme de ordine interioara cu toate acestea multi din cei care si-au dat cu parerea aici exagereaza stiu acest lucru pentru ca de multe ori am asistat la “problemele” expuse aici.Patronul are la baza sa meseria de bucatar si are multi ani de experienta in domeniu cei care il cunosc stiu acest lucru.Ma angajez neoficial ca atat timp cat oricare din voi are o problema la care sa nu-i raspunda nimeni de acolo sa si-o exprime aici si voi incerca sa-l ajut in rezolvarea ei.Da, lucrez acolo si nu,nu am nici o functie de conducere.

    Reply
    1. rasebo Post author

      Problemele de ordine interioară nu mă interesează. Ele trebuiesc să rămână în interior.

      Ce nu înţeleg mulţi este că, odată ars în halul ăsta, eu am obiceiul să nu mai calc în/apelez la firma respectivă. Niciodată. Indiferent cât de mult şi-ar cere apoi scuze.

      Până acum, voi, gambinos, dedeman, injoy, o groază de alte magazine, magazinaşe, furnizori şi alte mărunţele firmuliţe, fără de care eu trăiesc bine-mersi.

      Sunt sigur că şi respectivele magazine/furnizori sunt ok. Dar trag speranţă că nu-s singurul care a avut probleme şi că, pierzând un client, au pierdut şi alţii. Mai trag speranţă că au priceput de ce au rămas fără acei clienţi şi că, între timp, s-au schimbat.

      Dar, desigur, nu am de unde şti asta, pentru că greşeala a fost deja făcută. Frumos ar fi fost ca madam care mi-a răspuns la telefon să se fi gândit din timp la toate cele de mai sus, înainte de a mă invita să intru pe fereastră.

      Reply
      1. unu

        Problemele de ordine interioara se rasfrang si asupra clientilor asta incercam sa spun.
        Alt lucru ar fi ca e usor sa judeci si sa jignesti dar mai greu e sa intelegi si apropo sunt cativa din cei de aici care inca mai comanda la noi si cu toate astea nu sunt multumiti niciodata.Ce nu inteleg eu personal e de ce mai comanda daca nu sunt multumiti.

        Reply
        1. rasebo Post author

          Probabil ei au scară…?

          Ideea era că toată lumea poate căuta scuze. Mai greu e să faci. Oricum, dacă şi în comentariul de mai sus am jignit…

          Reply
  27. Bogdan

    Sunt foarte multe blocuri in Bucuresti care nu au scara.
    Dar in realitate au o scara care se numeste scara “1” sau “A”.
    Asta se intampla la blocurile care au o singura scara si “berbecii” de la primarie s-au gandit ca nu mai are rost sa o numeroteze daca tot e una singura.
    Inculta care raspunde la telefon la Capri ar fi trebuit sa stie ca un bloc care nu are scara are de fapt scara 1.
    Eu stiu toate astea pentru ca sunt livrator la un catering din Dr.Taberei (nu dau nume sa nu ziceti ca fac reclama) si aproape in fiecare zi ma lovesc de problema asta.
    Pe viitor cei care stati la un bloc cu o singura scara, spuneti-le la telefon ca stati la scara 1, chiar daca in buletinul vostru nu aveti scara :)

    Reply
  28. Pingback: România este în criză | rasebo.ro

  29. tashu

    Cat de prost sa fii sa nu ai scara de bloc? Pana acum nu am citit decat cum toti prostii stiu sa se planga pe toate blogurile. Eu chiar cautam o parere despre cum e pizza, nu cat de prost esti tu ca nu ai scara, foarte bine ti-a zis femeia pe unde vroiai sa intre? Moldovean ratat

    Reply
    1. Bogdan

      Prietene, esti idiot.
      Daca nu ti-a placut articolul, mergi te rog in coltul tau si impusca-te.
      Alte persoane stiu ca daca nu le place un articol, nu comenteaza, nu citesc, nu baga in seama, etc.
      Dar, ce e drept, am spus persoane, nu trol imputit, copil malformat….

      Incercand sa nu vomit,
      Alt moldovean.

      Reply
      1. tashu

        ba distrusule, cum poti sa zici ca daca nu iti place nu citi? tocmai ca am intrat sa citesc parerile despre cum e pizza, dar vad ca gasesc numai moldoveni ratati ca tine. Nu ai mancat pizza in viata ta saracule

        Reply
    2. Vali

      Ești o prea retardat , într-un bloc de locuințe cu o singura scara nu trebuie trecut nr de scara pentru că este doar una imbecililor. Dar să știți că vaca cu cabina telefonista proasta vb aiurea înjură la tel și mai grav îți dă un timp de așteptare de maxim60 de min chiar dacă stai vis a vis de ei și ar dura livrarea max 5 minute apoi comentează urat când dai telefon și zici că vrei sa vb cu patronul după o oră și jumatate. Mă întreb ce părere are acel om care investește banii …. Sunt dispus sa pun la dispoziția lui convorbirile telefonice salvate …..poate trebuie sa ia niste masuri că pizza este ff buna dar la contactul cu clientul tb să mai lucreze .

      Reply
  30. Fomila

    Super-“profesionisti”! Am comandat pe net, am primit pe mail confirmare de preluare a comenzii, si am asteptat, si am asteptat…am sunat dupa o ora si jumatate si mi-au spus ca nu au luat comanda, ca le merge prost netul, ca au doar 3 calculatoare care merg prost, bla bla bla. In concluzie, daca va e foame nu riscati sa comandati aici, s-ar putea sa va alegeti in final doar cu…gogosi.

    Reply

Leave a Reply to rasebo Cancel reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.