Rromânisme la MobExpert

Mobexpert a dat în judecată lanţul de magazine austriac Kika, pentru folosirea unui slogan similar, înregistrat de compania românească la OSIM. Sloganul folosit de kika este “Mii de idei pentru amenajarea dormitorului”, iar cel înregistrat de MobExpert: “Mii de idei frumoase care nu sunt neapărat scumpe”.

Îmi pare rău că am fost nevoiţi să ajungem în acest punct. Respectăm concurenţa loială şi ne place să credem că funcţionăm într-o piaţă civilizată, în care regulile sunt respectate. Recunoaştem tradiţia şi experienţa celor de la kika. Tocmai de aceea, ne este imposibil să acceptăm utilizarea unor practici incorecte, care contravin flagrant regulilor competiţiei loiale”, a declarat, în comunicat, Dan Şucu, preşedintele şi proprietarul grupului Mobexpert.

[mediafax]

Adicătelea, dacă folosesc construcţia “mii de idei” într-un slogan, chiar dacă sloganul meu nu are absolut nicio legătură cu cel înregistrat de HoţExpert la OSIM, voi fi dat în judecată?! Dar dacă folosesc “idei frumoase”? De exemplu:

“Un izvor nesecat de idei frumoase pentru cadourile de Crăciun.”

Same shit?

Acum, vă rog să mă scuzaţi. Mă duc să înregistrez “sute de idei”, “trei iezi” sau litera “a” la OSIM, după care mă apuc să dau în judecată în dreapta şi în stânga.

1 thought on “Rromânisme la MobExpert

  1. Pingback: La Mobexpert, fa-ti cruce mare, ca e dracul batran | Urban Iulian

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.