Cum de multişor nu am mai pus burta pe carte, mi-am spus că acum, în plin început de criză, ar fi momentul perfect pentru a mă apuca de învăţat câte ceva nou.
Pentru majoritatea oamenilor, să înveţi ceva este incredibil de uşor, mai ales acum, într-o eră în care informaţia se găseşte gratuit, pe internet, în cantităţi industriale, fiind incredibil de uşor de accesat.
Dar, cum eu am destul de mulţi pitici pe creier, am şi unul care mă împiedică să pot citi ceva de pe ecranul calculatorului cu scopul de a… învăţa. Pot citi, fără nicio problemă, un articol pe un blog sau oricare altă publicaţie online, indiferent de lungimea sa.
Dar, dacă vreau să citesc citesc o carte sau să învăţ ceva, pur şi simplu nu o pot face la calculator. Trebuie neapărat să am foaia în mână, să o simt, să pot da pagina, să mă aşez în scaun, pat, canapea cum vreau eu, să pot vedea scrisul fără nicio problemă. Pe scurt, am nevoie să mă pot cufunda total în paginile alea.
Aşa că m-am apucat să caut cărţi interesante prin magazinele online. După ceva căutat, am ajuns şi pe byblos.ro, unde, spre deosebire de restul librăriilor online, am găsit chestii super interesante şi m-am apucat să adaug în coş. După un pic de shopping frenzy, am tras o privire în coş, pentru a scoate chestiile mai putin folositoare.
Iniţial, mă pun pe căutat un buton de ştergere, în dreptul fiecărui câmp de produs. Lipsă, pauză, gaură. Observ, totuşi, un buton pe care scrie “Recalculează“. Aaaa ok, m-am prins, îmi spun eu, în locul unde modifici cantitatea trebuie să trec 0 în loc de 1 şi se rezolvă. Eh, modific eu pe acolo ce aveam de modificat, apăs pe recalculează şi… Minune, nu s-a întâmplat nimic.
Îmi bag picioarele, resetez coşul şi mă apuc din nou să adaug doar cărţile pe care voiam să mi le cumpăr. Într-un sfârşit, apăs pe “Comandă acum” şi mă trezesc în faţă c-o pagină care-mi spune că ori trebuie să mă autentific, ori să-mi creez cont nou. Bine, nu se poate fără, asta este, facem cont.
Completez datele cerute – ciudat, voiau doar nume de utilizator şi parolă – apăs pe enter şi… bună ziua home-page. Dau back, completez din nou datele, apăs enter – la fel. Din nou back (v-am spus vreo dată cât de încăpăţânat sunt?), completat date şi, când să încerc încă o dată, văd unde era buba: selecţia default este pe butonul “Renunt”.
Completez a ţ-şpea oară datele cerute, apăs pe “Trimit” şi… mă trezesc din nou pe home-page, cu un text care-mi spune că numele este cică deja luat. Hai pe bune, de cine o fi luat, că eu nu am comandat în viaţa mea de la voi, şi rasebo mai e doar o partea a numelui unui orasel de pe undeva de prin Finlanda sau Suedia?
Fără a mai lungi-o prea mult, am dat click pe x-ul din dreapta-sus şi m-am dus pe Amazon. Acum, din păcate, trebuie să-mi fac un card care să fie acceptat şi în afară, pentru că al meu, de la BRD, nu merge.
Probabil au niste erori in script. Daca esti bun i-ai putea anunta si daca sunt si ei buni poate iti dai vre-o carte gratis asu iti fac reducere la transport. Ma rog … ar trebui sa stie care e problema nu sa-i lase pe vizitatori sa-si stoarca creierii din cauza scriptului lor gresit.
Cat despre shopping oline … eu folosesc librarie.net pentru a-mi cumpara carti. Pana acum am comandat de doua ori si mereu mi-au venit in timp util si fara prea multe batai de cap.
Am aflat între timp, de la un amic, că au fost anunţaţi şi se ştie de problemă de ceva timp.
Eu nu sunt dev şi n-am cum să îi ajut.