Susțin fără nicio reținere produsele românești și sunt de părere că singurul mod în care online-ul .ro poate crește este prin suportul utilizatorilor. Totuşi, dacă am avut vreodată senzaţia că un produs nu este de calitate sau că nu are absolut nicio şansă de a deveni un produs bun, l-am lăsat să putrezească în liniştea lui.
Pentru început, realizez că okidoki.ro se află la început de drum, aşa că nu are absolut niciun rost să ne aşteptăm la performanţe uluitoare încă de pe acum.
Nu mă voi lega de aspectul său vizual și nici de faptul că nu este un portal, așa cum au spus mulți alți bloggeri. O parte din succesul Google se datorează și simplității interfeței: un logo, o căsuță de text și câteva link-uri – genialitate în simplitate. Poate okidoki vrea să se bazeze pe acelaşi concept, sau poate ceea ce vedem acum e doar un vârf al unui iceberg care se pregăteşte să intre-n concurenţă ca-n Titanic. Nimeni nu ştie (în afară de devi, desigur).
De fapt, nu am cum să mă leg de nimic. Aşa cum am spus mai devreme, e la început – abia a fost lansat de câteva zile – şi e mult prea devreme pentru a putea spune dacă va avea succes sau nu. E un proiect interesant, are şanse, dar mai e de muncă la el. Mult.
Baftă băieţi. Aveţi nevoie. :)
Mai multe informaţii, pe blogul lui Orlando, unul dintre dezvoltatorii proiectului: [1] [2] [3]