Acum câteva zile am rămas fără un picioruş de pe bracket-ul de susţinere a cooler-ului (plasticul ăla de pe placa de bază de care se prinde cooler-ul), în mare parte datorită faptului că al meu cooler Arctic Cooling 64 Pro ce leneveşte deasupra procesorului e cam…greu.
Bun, am zis eu că am nevoie de un alt bracket, introduc adresele magazinelor online mai cunoscute în browser şi decid să cumpăr două adaptoare Thermalright AM2RM de la PC Garage. Două pentru că, în caz că se rupe din nou, să am backup-ul la îndemână. Comanda fiind făcută în weekend, am considerat că ar fi normal ca luni dimineaţă să fiu contactat în vederea confirmării comenzii şi stabilirii detaliilor de livrare/plată.
Marţi, primesc un mesaj în care sunt informat că a mea comandă a fost preluată de un “consultant de vânzări PC Garage”. În aceeaşi zi, primesc un alt mesaj în care sunt rugat să îi contactez eu pentru finalizarea comenzii, moment în care-mi cam sare ţandăra. Nu îi sun, considerând că e datoria lor să facă asta.
Miercuri sunt sunat de o reprezentantă a garajiştilor magici. Ţin morţiş să o informez că felul în care, mai nou, îşi tratează clienţii denotă o totală lipsă de respect, la care ea îmi răspunde că oricum nu conează, nu au produsul pe stoc şi nici distribuitorul nu îl va aduce curând.
Cum să nu conteze, măi frumoşilor?! Ştiu că e vorba de un rahat de comandă în valoare de 10 lei şi ceva şi că probabil vi se rupe când vine vorba de o sumă atât de mică. Nici nu vreau să sun ca un american prost care bagă placa cu “the customer is always right” dar…sincer, mie mi se pare de bun simţ să fiu sunat de cei de la magazin pentru a finaliza comanda şi asta cât mai devreme cu putinţă! NU să îmi trimiteţi un SMS în zeflemea în care să mă puneţi pe mine să vă sun pe un număr de fix (să zicem că aş fi sunat dacă era număr de mobil, preferabil aceeaşi reţea cu mine). Şi mi se pare de bun simţ să mi se răspundă cu respect, nu cu “oricum nu contează”!
Buna ziua
va rog sa imi spuneti numarul comenzii
Multumesc
Buna ziua,
Este vorba de comanda nr. 118554. Recunosc că am fost puţin înţepat când am primit acel telefon de la voi.
Eu vad in comentariile comenzii asta: “Mihaela – Laura Cioaba [2008-07-15 12:16:11]: nu rasp , sms”…
Colega mea laura a incercat sa va contacteze telefonic [2008-07-15 12:16:11] si din diverse motive nu a putut sa va contacteze ( telefonul dvs a fost inchis sau nu ati raspuns ), automat se trimite un mesaj de contactare; motivul este simplu; noi incercam sa va contactam in continuare pe numarul din cont; daca nu puteti vorbi ar fi normal sa ne contactati in momentul in care puteti vorbi.
Pentru alte detalii va stau la dispozitie pe e-mail
Da… nu am raspuns la SMS, pentru că am considerat că ar fi fost de bun simţ să primesc un telefon. Am raspuns la telefon cand am fost sunat de reprezentanta dumneavoastră, miercurea trecută.
Voi nu păstraţi înregistrări cu convorbirile telefonice?
Telefonul nu a fost închis în acea zi absolut deloc şi nici nu am fost în vreo zonă fără semnal. De asemenea, în dimineaţa aia nici nu l-am folosit, aşa că nu se poate pune problema de număr ocupat. Dacă observam un apel pierdut, sunam pe acel număr. Toate ca toate, în afară de acele mesaje, în ziua de Marţi nu am primit niciun alt semn de viaţă de la voi.
Totuşi, apreciez faptul că încercaţi să rezolvaţi problemele şi nu sunteţi chiar atât de indiferenţi cum credeam.
Helou, uelcom in Romeinia :)) Eu in afara de goblenurile mamei nu mai iau nimic de pe internet. Mi-am luat cartea lui Gainusa acum multe luni….si nu doar ca n-a venit nici n-am mai dat de aia ce reprezentau site-ul. N-am deloc incredere in comenzile pe net.
Nu mai merge “Bine ai venit în România”… E ca imnul revoluţionar, mai târziu devenit naţional, ce ne roagă să ne deşteptăm de prin 1848.
Mie mi se pare ca cei de la pc garage se misca destul de bine vis avi de preluarea comenzii si finalizarea acesteia.
Trebuie sa tineti cont ca unele produse NU sunt in stocul fizic al magazinului si este necesara o preluare a produsului de la furnizor.
Stima,
Ionut Melencovici.
Da, domnule Melencovici, ştiu că nu era în stoc. Problema nu e asta. Problema a fost “viteza” cu care s-au mişcat cei de la pcgarage şi răspunsul în doi peri dat de domnişoara de la telefon.
Oricum, a trecut destul de mult timp şi nu am de unde să ştiu dacă tot aşa se poartă sau nu. Sincer, nici nu vreau să aflu. Mi-am făcut şi îmi fac cumpărăturile din altă parte.
Buna Seara,
Vreau sa va spun stimate domn ca dra. Mihaela – Laura Cioaba mi-a onorat cateva comenzi fara nici o problema sau intarziere. In fine acum nu stiu cum a decurs discutia dvs cu dansa, dar mie mi se pare un magazin destul de bine organizat.
Apreciez interesul dvs. cu privire la ce am scris mai sus.
Ionut M.
Şi mie mi se pare un magazin destul de organizat, mai ales în momentul în care sunt angajaţi oameni pentru a se da drept clienţi. Eh, e criză.
Mă înşel, nu-i aşa? :)
Eu chiar sunt un client al magazinului pcgarage, nu am spus cele specificate mai sus pentru un motiv material sau vre-un beneficiu personal.
Cu siguranta va inselati cu privire la ce ati spus in mesajul anterior.
Numai stima,
Ionut M.
Sunt zone in Bucuresti unde esti pe strada si nu ai semnal GSM(Orange/Vodafone) iar cel care te suna crede ca ai telefonul inchis. PcGarage se misca uneori repede, alteori lent(1-2 zile intarziere). Dar in general se misca repede(2 zile intre plasare comanda si ridicare).
Daca priotizarea clientilor s-ar face dupa valoarea comenzii, pe ce loc ar fi o comanda de 10 RON? :)